Praktijkforum

Waar oormerken bestellen?

Geachte lezer:
Ik ben een hobby boer en heb 8 schapen die moeten eerdaags lammeren.Nu moet je electronische nummers hebben en er zijn zoveel leveranciers dat ik de bomen in het bos niet meer zie.
In het verleden had ik altijd nummers van Hut uit Emmen dit zijn grote nummers dat wil ik ook niet meer. Bij de wolfederatie hebben ze ook nummers de grootte???
Bij Boerenvee zag ik nummers merk Merko deze moeten klein van formaat zijn hier had ik graag inlichtingen over en ook als je de oudetang kunt hergebruiken of dat je een nieuwe tang moet aanscaffen. Bij Hut kun je voor nieuwe nummers de oude tang niet gebruiken en moet je ook een nieuwe tang aanschaffen.
Graag zou ik van U inlichtingen ontvangen en waar ik kleine nummers kan bestellen. Bij voorbaad dank G.J.te Wierik..

Door G.J. te Wierik - 28-02-2010 om 22:59

Re: Waar oormerken bestellen?

Ik bestel al sinds jaar en dag oormerken bij Beljaars in Rijkevoort. Deze zijn klein, maar wel duidelijk te lezen.

Groeten en Succes, Roel de Lange

Door Roel de Lange - 23-03-2010 om 20:33

Re: Waar oormerken bestellen?

We hebben dit jaar de oormerken besteld bij Dalton te Lichtenvoorde. Zij hebben verschillende nummers. Wij hebben de U-tag besteld. Hiervoor moet je wel een nieuwe tang bestellen. Bij Dalton heb je de mogelijkheid om via de stamboekvereniging (schapen) de nummers met korting te bestellen.
vr. groet Herman

Door Herman - 30-04-2010 om 19:58
Plaats een reactie
Naam  *
Onderwerp  *
Beveiliging